ی

هند پمپ بالابر هیدرولیک
خلال پمپ هیدرولیک بالابر یکی از دیگر از وسایل بسیار اساسی که در پاوریونیت بالا بر هیدرولیک تعبیه می گردد هند پمپ یا این که پمپ دستی Hand pump میباشد. هند پمپ یک وسیله برای ساخت‌و‌ساز جریان روغن محصور به طور دستی میباشد. پمپ دستی دارنده یک اهرم میله ای میباشد که از روش آن نیروی موردنیاز برای جریان روغن در سیستم به طور دستی مدد می گردد. این وسیله دارنده دو پورت خرید بالابر نفربر مهم مشتمل بر پورت مکش و پورت خروجی جریان میباشد. می بایست برای بای پاس روغن یک پورت دیگر نیز در هند پمپ پیش گویی گردد.

کاربرد هند پمپ بالابر هیدرولیک
بوسیله هند پمپ میتوان فارغ از همت موتور و پمپ مهم در پاوریونیت بیسون صنعت  پیستون جک را به سمت بالا تکان بخشید. اما این یک برداشت خطا میباشد که از روش هند پمپ میتوان هنگام جدا برق کابین را به طبقه بالا منتقل کرد. کاربرد اساسی هند پمپ رهاکردن کابین پس از کوشش ادوات ایمنی مانند پاراشوت میباشد. در شرایطی‌که پاراشوت قفل نموده باشد، آغاز بایستی خلل حل گردد. بعد از آن از روش هند پمپ کابین را به اندازه یه خرده به سمت بالا هدایت کرد تا آزادسازی قفل ها شکل گیرد. همینطور از هند پمپ برای تولید فشار در سیستم به مراد پیکربندی برخی عملکردهای در دست گرفتن و ایمنی به کارگیری می‌شود.

آیا هندپمپ در بالا بر هیدرولیک الزامی میباشد؟
در آسانسورهای هیدرولیک با سعی غیرمستقیم وجود یک پمپ دستی الزامی میباشد. این مورد مرتبط با ایمنی بالا بر هیدرولیک میباشد. سیستم های غیرمستقیم با به کارگیری از فلکه و سیم بکسل فعالیت می نمایند. برای پیشگیری از خطر سقوط کابین در حالت جدا سیم بکسل نصب پاراشوت بر روی کارسلینگ الزامی میباشد. مبنی بر استاندارد درین آسانسورها، بعداز فعالیت کردن پاراشوت برای آزادسازی فک ها می بایست از پمپ دستی برای انتقال کابین به بالا مصرف شود.

غربال هند پمپ
وجود یک غربال مطلوب و استاندارد در اولِ خط مکش هند پمپ ضروری میباشد. در شکل فقدان غربال مطلوب براده ها یا این که ضایعات احتمالی باطن مخزن به راحتی به درون سیستم هیدرولیک و شیرهای در اختیار گرفتن وارد میگردد. وجود این نوع مورد ها منجر فساد و مخارج بالای تعمیرات در سیستم و شیرهای در دست گرفتن می‌گردد. و همینطور ایمنی بالابر هیدرولیک را بیشتر میکند.

گونه های هند پمپ بالابر
پمپ های دستی بالا بر هیدرولیک معمولا به دو صورت پیاده سازی و ایجاد می‌گردد. در نوع اولیه هند پمپ به شیر در دست گرفتن الحاق می‌گردد. در این صورت پورت های هند پمپ می بایست تماما با پورت های حدس گردیده در شیر در دست گرفتن هماهنگ باشد. نوع دوم هند پمپ های جدا از هم میباشد که روی مخزن هیدرولیک تعبیه می گردند و از روش یک شلنگ به شیر در دست گرفتن متصل می گردند.