آسانسور هیدرولیک کفی
اشکال آسانسور کفی (پلتفرم) هیدرولیک کاربرد وسیعی دارند. بالابرهای کفی دارنده یک ورقه یا این که پتلفرم می‌باشند که ممکن می‌باشد به حفاظ مجهز شود. با بالا و زیر رفتن کفی بالابر انواع توشه یا این که اشخاص در میان دو یا این که تعدادی سطح در زمان جابجا می گردند. درباره ی با بالابرهای کفی هیدرولیک که منحصر انتقال اشخاص (مانند آسانسور ویلچر بر یا این که برانکاردبر) بایستی ملزومات ایمنی بطور بی نقص در حیث گرفته شوند. آسانسور مغاره ای یا این که کارگاهی انواعی از بالابرهای کفی می باشند. این بالابرها معمولا با گنجایش توشه خرید بالابر نفربر محصور (حداکثر ۲۵۰ کیلوگرم) و ابعاد کفی خرد برای انتقال توشه در بین دو طبقه در دکان ها، کارگاه ها و وبسایت های خرد آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند.

آسانسور باری هیدرولیک
آسانسور هیدرولیک صنعتی
بالابرهای هیدرولیک  بیسون صنعت صنعتی در کارخانجات، دکان ها و انبارها کاربرد دارند. این بالابرها گنجایش باری فی مابین ۵۰۰ کیلوگرم تا گنجایش های بسیار بالا (۱۰ بدن و بیشتر) را پوشش می‌دهند. اکثر اوقات بالابرهای صنعتی با استعمال از مکانیزم هیدرولیک پیاده سازی و جاری ساختن می گردند. سبک جک در پایین هیدرولیک یکی راهکارهای بسیار مطلوب برای بالابرهای صنعتی هیدرولیک میباشد.

میز بالا بر
میز بالابر هیدرولیک
میز بالابر هیدرولیک که عموما با استفاده از مکانیزم قیچی یا این که آکاردئونی ساخته می شود برای انتقال توشه فی مابین دو سطح در طی محصور آیتم به کارگیری قرار میگیرد. میز بالا بر در کارخانه های مونتاژ، چاپخانه ها و ... کاربرد متعددی دارااست.

بالا بر هیدرولیکی
شناخت بیشتر با آسانسورهای هیدرولیک
برای شناخت با اشکال سیستم، کاربرد آسانسور هیدرولیک، مختصات فنی، قطعات اساسی و کلیه چیز درباره آسانسورهای هیدرولیک وارد کاغذ مخصوص آن گردید.

گونه های آسانسور هیدرولیک
گونه های بالا بر هیدرولیک بر مبنای نوع سیستم محرکه و نحوه نصب به تعدادی تیم تقسیم میشوند. سبک آسانسور جک در کنار، سبک جک در تحت و بالا بر هیدرولیک قیچی از مشهورترین اشکال بالا بر می‌باشند. ولی روش های دیگری مانند سیستم هیدرولیک جک معکوس نیز وجود دارا هستند که اشاعه کمتری دارا‌هستند.