اين آسانسور که با اسم بالا بر خزنده خرد نيز شناخته مي خواهد شد، بزرگترين نوع خویش در اين تیم میباشد. اين وسيله براي اماکن ساختماني در فضاي گشوده بهترين گزينه میباشد. پايه هاي عده شونده و چرخ هاي زنجيري بالا بر را توانا مي سازد که در سطح های ناپايدار مانند خاک و شن و گل بنشيند .
 
 
 
 
 
 
 
گردن کشيده دستگاه مي تواند به ارتفاعات بيش از 10 متر رسد خرید بالابر نفربر و 360 سکو بچرخد. اتصال کناره بازو اذن مانور در حوالی انسداد مانند درختان و خطوط برق را مي دهد. برخي از سبک ها برقي می باشند و از باتري به کارگیری مي نمایند، در حالي که برخي ديگر با سوخت بنزين و گازوئيل عمل مي نمایند.
 
مراد از کناره اضافي در بالا بر نفربر چيست؟
 
حاشیه اصطلاحي میباشد که کششي از بازو را توصيف مي نماید که مشتمل بر کامل اضافي براي دامنه جنبش بيشتر میباشد. اپراتورها مي توانند بواسطه آن به راحتي بالا و پايين ، و به چپ و راست جنبش نمایند. ويژگي کناره را مي اقتدار در بالا بر شني و بالا بر بوم دار نيز روءیت کرد.
 
اجزاي آسانسور نفربر کدامند؟
 
بالا بر نفربر حاوي قطعات متحرک بسياري میباشد که به جاری ساختن امور امداد مي نماید. جک هاي استقرار شاسي بالا بر را در هر زميني تثبيت مي نمایند. ايستگاه در دست گرفتن رتبه حرکات کشش عمودي و چرخشي را ایفا مي دهد. اين عملکردها مانور را براي اپراتورها و افرادي که در جوار آن ها میباشند ، بیسون صنعت جاری و ايمن نگه مي دارا هستند. بياييد نگاهي بيندازيم به قسمتهاي مختلفي که يک آسانسور نفربر را تشکيل مي دهد. براي نمونه ما در اينجا از يک آسانسور خزنده شني به کارگیری مي کنيم.