بالا بر متحرک سبک قیچی از آن دست بالا بر های چرخداری میباشد که به جهت بعدها توده شوی نادر و نیز قابلیت و امکان فساد بسیار زیر ، سبک پرطرفداریست. تعداد قیچی در بالا بر بسته به بعدها کفی مد لحاظ انتخاب می‌گردد به نحوی که هرچه کفی کوچکتر باشد تعداد قیچی ها بیشتر نتیجتا ارزش دستگاه بالا بر فراتر و هرچه کفی بزرگتر باشد تعداد قیچی کمتر و در فیض ارزش آسانسور متحرک به صرفه خیس خواهد بود. بالا بر متحرک قیچی قابلیت دسترسی اشخاص تا 22 متر را به راحتی مهیا مینماید.
 
همینطور استعمال از دو قیچی به طور همزمان برای کاهش حرکت و لمبر بالا بر متحرک و ارتقا بعدها سبد آسانسور و همینطور ارتقاء تناژ بالابری قابل پیاده سازی و اعمال می باشد. نیروی جنبش این آسانسور بوسیله برق شهری پشتیبانی می گردد. خرید بالابر نفربر از مزایای ویژه ی بالا بر متحرک تشکیل داد کمپانی کشور‌ایران آسانسور میتوان به برش قطعات بنا به وسیله دستگاه سی ان سی (برش لیزری) اشاره داشت که به طور کامل این بنا را در میهن بی حریف نموده است.
 
بالا بر متحرک مفصلی سیستمی بسیار کارآمد برای عمل در طول
آسانسور متحرک مفصلی خویش؛ دارنده گونه های بالا بر های عنکبوتی (بالا بر متحرک مفصلی – تلسکوپی ) و مفصلی می باشد که در وضعیت و گوشه و کنار های ویژه قابلیت و امکان جنبش شخص به صورتی عمودی و حتی افقی را آماده مینماید این دست از آسانسور های متحرک می توانند به وسیله اپراتور در محدوده ی وسیعی به جنبش درآیند و دسترسی ظریف در جای های به هم ریخته و با تردد بالا را با زاویه ی دلخواه به اپراتور خواهند اعطا کرد بالا بر های متحرک مفصلی مو جود اکنون از مرز و بوم های صنعتی وارد می شوند و با ارزش های میلیاردی به فروش میرسند. از افتخارات کشور ایران بالا بر میباشد که با ساخت و ساز این سبک آسانسور ها که به طور کامل ساکن گردیده ارزش آحاد گردیده برای مصرف کننده را تا بیشتراز 50 درصد کاهش داده میباشد.
 
آسانسور متحرک خودرو نیسان و کامیون
بالا بر متحرک پشت خودرو از اقسام دیگری از آسانسور ها با قابلیت و امکان جابه جابه جایی میباشد که که نیروی مورد نیاز برای جنبش را از سوخت خودروی حمل کننده آن پناه مینماید این سبک از تجهیزاتی میباشد که به شدت در واحد های حریق آدرس و شهری ما یحتاج میباشد و از لازمات آنهاست. تجهیز نبودن حریق آدرس ها بدین قول از آسانسور های متحرک می‌تواند حادثه ها هولناکی مانند پلاسکو را برای کشورمان تکرار نماید. آسانسور های پشت خودرو خویش در سبک های آسانسور متحرک قیچی و مفصلی و نیز از دید نوع خودروی حمل کننده آن به گونه های نیسانی و کامیونی تقسیم بندی میگردند که دسترسی تا 16 متر را آماده مینمایند قابلیت پیاده سازی و تشکیل داد سفارشی این سبک به وسیله جمهوری اسلامی ایران آسانسور آماده میباشد.