در مراحل فعال سازی بالابر بایستی وسایل ایمنی مانند کپسول خرید بالابر نفربر حریق آدرس و سیستم اطفای آتش در باطن یا این که دور و اطراف بالا بر نصب خواهد شد و نیز نصب تلفن در کابین بالابر قادر است به ایمنی دستگاه امداد شایانی بکند.

 

3. اجزای متفاوت بالابر و نصب در طبقات متعدد بالابر

اجزای متعددی در تشکیل داد بالا بر وجود دارا‌هستند که هرمورد از اجزا برای تشکیل داد و نصب شدن مجال نیاز دارا هستند و در فرایند زمان فرصت فعال سازی بالابر دخالت دارا‌هستند. اجزای متفاوت یک بالا بر عبارتند از: کابین، سیستم ریلی، موتور منزل و گیربکس، در دست گرفتن ها و سیستم های امنیتی و در طبقات است.

 

فضاسازی برای نصب در بالابر در مرحله آهن کشی اعمال میگردد که‌این مرحله می بایست با تمرکز زیاد به حساب آوردن خواهد شد. تمامی آسانسورها این اجزا را دارا هستند؛ ولی بیسون صنعت در بعضا از مورد ها باهم فرق می نمایند.

 

هر مورد از این اجزا بایستی به صورت ظریف نصب شوند تا بالا بر بتواند به راحتی بالا و تحت برود. بازه زمانی مجال فعال سازی بالا بر در بالا بر خانگی که از اجزای کمتری تشکیل‌شده اند خیلی کوتاهتر از مقطع فرصت نصب و راه اندازی بالابر در گونه های تجاری آن میباشد.

 

تحقیق نمایید : دلایل لرزش کابین بالابر

همان گونه که میدانید دو نوع در هر بالا بر نصب می گردد:

 

1. در کابین:

 

این در هنگام جنبش کابین تکان می نماید.

 

. در طبقات:

 

این در به عبارتی در هایی می‌باشند که در هر طبقه از ساختمان برای بالابر در لحاظ گرفته میگردند و در مکان خویش اثبات می باشند. در های بالا بر گونه های مختلفی دارا‌هستند.

 

در خود کار، در لولایی یا این که نصفه اتومات که تهیه و تنظیم و فراهم‌سازی هرمورد از در ها وقتگیر میباشد؛ اما چنانچه می‌خواهید فرآیند نصب و فعال‌سازی بالابر شما فرصت کمتری برنده شود و تک تک پروسه مهیا‌سازی آن به طور استاندارد رعایت گردد با تیم ایمن شرکت آسانسور تماس حاصل نمایید.