اما قطعات بعضا موتورهای آسانسور ایرانی در جمهوری اسلامی ایران ساخته نمیشوند و صرفا مونتاژ آن‌ها در ایران اعمال می‌گردد.

 

این برند یک کدام از بدعت گذاران بیسون صنعت  و پیشتازان ساخت‌و‌ساز قطعات بالا بر و برند آسانسور هست. تکان نرم و بدون لغزش و شوک الکتریکی از مزایای این موتور ایرانی با کیفیت هست. برای همین توانسته می باشد نفیس مناسب با نمونه های خارجی رقابت کند.

 

موتور آسانسور IR10 و IR20 کوپل

شرکت کوپل نمایندگی شرکت سیکور ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران را دارد و توانسته است عمل خود را به طور قابل توجهی گسترش دهد.

 

کارگاه صنعتی مبارکه اصفهان خرید بالابر نفربر که در زمینه تشکیل داد موتور بالابر فعالیت می کند با جلب همکاری شرکت ویتور و موافقت از وزارت صنایع توانسته محبوبیت خاصی در بین خریداران خود به دست بیاورد و کیفیت خیر را ارائه می‌دهد.

 

رسیدگی نمائید : بالا بر مغازه

موتورهای IR10 و IR20

این موتورها جنس مشترک شرکت کوپل ایرانی و پریمو هندی می باشد و زیر تکنولوژی که PRIMO ایتالیا طراحی شده است. این موتورهای کیفیت بالا و برترین موتورهای محسوب می شود Kouple IR10 Kouple IR20 که به طور SKD از هند به کشور‌ایران وارد میگردد. در ایران به بهترین شکل و بالاترین کیفیت مونتاژ می شود.

 

موتور آسانسور ایرانی الکو

این موسسه توانسته می باشد با الهام از برندهای ساسی و سیکور موتور تماما ایرانی بسازد و به بازار بنامد.

 

شرکت الکترو آسانسور سختکوش یا به اختصار الکو توانسته است گواهی نامه ISO9001 را از آن خود کند. این موتور ایرانی توانسته هست پیمانکاران و موسسه ها صنعت آسانسور سازی را به خود جلب کند و بیشترین واحد سنجش رضایت مندی را به دست بیاورد.