اشکال بالا بر هیدرولیکی از حیث مکانیزم:

 

بالابرهای آکاردئونی

 

بالابرهای هیدرولیک جک بدون واسطه

 

بوم لیفت‌های مفصلی و تلسکوپی

 

تلسکوپی-زنجیری هیدرولیکی

 

 

 

بالا بر های تلسکوپی دستی به عبارتی طو که از نامشان پیداست مانند تلسکوپ عمل می نمایند و بوسیله جک های هیدرولیکی از باطن خویش گشوده می‌شوند .ارزش بالا بر تلسکوپی دستی به عامل ها مختلفی متعلق می‌باشد.

 

 

 

بالابرهای زنجیری

در‌این نوع بالابرها از مکانیزم بیسون صنعت زنجیر و وینچ پیاده سازی گردیده به کار گیری می گردد و جنبش می نماید. در شکل به کارگیری از ترمزهای ضد سقوط و زنجیرهای دوبل میتواند از ایمنی بسیار بالاتری منتفع باشد.

 

پژوهش فرمائید : آسانسور کارگاهی

بالابرهای کابلی

در‌این سبک نیز، مکانیزم بالابری بالابر به وسیله کابل و وینچ پیاده سازی گردیده است و به جنبش در می‌آید، به کار گیری از کابل های دوبل گردیده و ترمز های ضد سقوط نیز می توانند مخاطب داشته باشند در این نوع بالابرها نیز استعمال از کابل‌های دوبل و ترمزهای ضد سقوط قادر است کاربرد داشته باشد.

 

 

 

بالا بر نفری

آسانسور نفری نوعی بالا بر هست خرید بالابر نفربر که به اشخاص قابلیت و امکان فعالیت در ارتفاعات و دسترسی به امکانات در آن ارتفاعات را میدهد. گونه های مختلفی از بالابرهای نفربر وجود بخشید که از این انواع می شود به بالابرهای آکاردئونی، بالابرهای هیدرولیکی، بالابرهای مفصلی، بالابرهای ستونی آلومینیومی (که به انگیزه وجود فلز آلومینیوم این نوع بالابر مدل بوده است)، بالابرهای تلسکوپی، بالابرهای عمود بر و بالابرهای عنکبوتی اشاره نمود.همانطور که گفته شد از بالابرهای نفربر برای جابه جایی نفر به کار گیری می شود که‌این آسانسور میتواند در ابعاد متعدد ساخته خواهد شد. بها بالا بر تک نفره رویه پله به عوامل متعددی بستگی دارااست جهت استحضار میتوانید با ما مشورت کردن فرمائید.