بالا بر ستونی

بالا بر ستونی نفربر در یک سری تیپ ساخت و ساز می­گردد. مطلوب ترین نوع آن برای مرکز ها تجاری نوع تک ریل میباشد. وزن نادر و انتقال سهل و آسان و بعد ها مطلوب برای عبور از درب ها از خصوصیت این بالا بر نفربر محسوب میشود. شما میتوانید مانند بالا بر آکاردئونی ، بالا بر آلومینیومی را نیز از روی رتبه و زمین در اختیار گرفتن فرمائید، تنها با یک فشار بر دکمه آن ، در شکل نیاز می‌توانید در هر ارتفاعی متوقف گردید. بالا بر تک ریل از طول 8 تا 11 متر دسترسی ایجاد می‌شود. این سبک آسانسور صرفا برای به کار گیری 1 نفر پیاده سازی گردیده است و گنجایش سبد آن 130 کیلوگرم میباشد.
 
آسانسور دو ریل آلومینویومی برای استعمال دو نفر با گنجایش 220 کیلوگرم پیاده سازی گردیده است و از 8 تا 14 متر دسترسی ساخت می گردد. خرید بالابر نفربر این آسانسور بعدها بزرگتری داشته و ممکن میباشد برای عبور از درب ها شما‌را با معضل مواجه نماید. از بالابرهای آلومینیومی در نصب لامپ های هوایی ، تغییر‌و تحول و محافظت ، نظافت کردن پنجره و نمای ساختمان ها استعمال می‌گردد.
آسانسور عنکبوتی
 
بالابرهای عنکبوتی ، چند سال میباشد که مکان پای خویش را در دل مدیران مرکزها تجاری والا گشوده نموده است. با بزرگتر شدن ساختمان ها و دسترسی به مناطقی که دسترسی به آن‌ها مشقت بار میباشد ، معضل های مرتبط با نظافت و حفظ نیز بزرگتر می‌شوند. این بالابرها فوق العاده از توان مانور بالایی بهره مند بوده و از 12 متر به بالا ساخت‌و‌ساز میشوند. برخی از سبک های بالا بر نفربر عنکبوتی دارنده شنی لاستیکی بوده که تکان آن را بر روی پله میسر می سازد. همینطور این بالابرها در بعدها بسته گردیده بعد ها بسیار مقداری دارا هستند که در فیض عبور از هر دری را میسر می‌سازند. به کار گیری از این آسانسور نفری نیاز به تمرین و فراگیری ماهر داشته و فعالیت کردن با آن یه خرده طاقت فرسا میباشد. در قبال دسترسی به نقاط کور آماده گردیده و همینطور وزن تحت این دستگاه ، آن را به شایسته ترین آیتم برای طول بالا تبدیل نموده است. در مرکزها تجاری تعالی که پیاده سازی معماری آنان خاص و امروزی میباشد ، به دلیل دسترسی از درون وُیدها به تاسیسات مو جود در طول کاربرد چشمگیری داراست. بها بالا بر عنکبوتی برای مرکز ها والا تجاری قابل توجیه میباشد.
 
از مزایای بالابرهای عنکبوتی میتوان به موردها ذیل اشاره نمود:
 
وجودباتری و عدم آلودگی هوا و سر وصدا
به کار گیری از شنی های لاستیکی برای خودداری از جراحت زدن به سنگ کف
می اقتدار آن را بر روی مانع ها متعدد برای مثال مناطقی با اختلاف سطح تهیه و تنظیم کرد
ورود و خروج از درب ها سهل و آسان میباشد
پوشش محدودیت های دور و بر که در معماری ساخته شده است
وزن نادر و عدم جراحت رساندن به سنگ کف گروه