x تبلیغات
بهترین مقالات خرید بالابر نفر بر

بالابرهای اثبات

 

از اشکال بالا بر خرید بالابر نفربر های اثبات می‌اقتدار به آسانسور صنعتی اشاره کرد. این بالا بر در یک مشکان معلوم نصب گردیده و جابه‌جایی توشه دربین دو یا این که یک‌سری پایانه کاری را اعمال می دهد.جهت پند برای خرید بالا بر صنعتی اثبات میتوانید با مشاورین این حوزه مشورت کردن نمائید

 

 

 

بالابرهای اثبات در گونه های ذیل وجود داراست:

بالابرهای اثبات هیدرولیکی با جک بی واسطه

درین سبک جک در تحت پلاتفرم جای دارد. جک هیدرولیک مستقیماً به میز توشه متصل گردیده و آن را به سمت بالا هدایت می‌نماید.

 

بالابرهای اثبات آکاردئونی

در‌این نوع مکانیزم بالابرها، قیچی بوسیله جک هیدرولیک گشوده گردیده و طول مایحتاج را تأمین می‌کند.به طبع پیش از خرید آسانسور آکاردئونی با یک دارای تخصص مشورت کردن کنید.

 

بالابرهای اثبات زنجیری و کابلی هیدرولیکی

درین مکنیزم نیمی از مسیر چرخ زنجیر و یا این که قرقره کابل بوسیله جک هیدرولیک جنبش کرده و نیرو بوسیله زنجیر یا این که کابل به میز فعالیت جابجایی پیدا می‌نماید و تمام مسیر را طی می‌کند.

 

مشورت کردن

فروش بالا بر ساختمانی

برای فروش بالابر ساختمانی می توانید با این شرکت که در مسئله تأمین و فروش آسانسور ساختمانی عمل می‌کنند تماس بگیرید. این موسسه معمولاً با اشکال مختلفی از بالابرهای ساختمانی برای مثال آسانسور نفربر، بالا بر کششی، بالا بر باربر و در خدمت شما می‌باشند.

 

قبل از خرید بالابر ساختمانی، باید محدودیت‌ها و نیازهای ساختمان خود را مورد بازرسی قرار دهید و آن‌گاه با تمرکز به نوع کاربری و ارتفاع ساختمان، نوع و مدل بالابر ساختمانی را تعیین نمایید. همچنین، قبل از خرید می بایست اعتقادوباور نتایج فرمایید که بالابر ساختمانی مورد نیاز شما دارای استانداردهای ما یحتاج و پروانه‌های مربوط است.

در طول کم شدن بالابرهای هیدرولیک هم وقتی که میخواهیم به مکان مهم آن بازگردد دکمه را فشار می‌دهیم .

 

آن‌گاه درین مجال برگه آسانسور هیدرولیک آغاز به بالا رفتن میکند و تا‌زمانی‌که میکروسوئیچ به شیر برقی دستور بدهد ، این تکان ادامه دارااست و برای مثالً سه متر بالا می‌رویم ورقه به میکروسویچ می رسد و این قطعه به شیر برقی هیدرولیک دستور می دهد ، در فیض شیربرقی مسیر جنبش روغن را  بیسون صنعت  جابه جا می نماید (و روغن هیدرولیک به پشت جک هیدرولیک نمیرود) در سود بالا بر می ایستد.

 

در طول کم شدن بالابرهای هیدرولیک هم وقتی که میخواهیم به مکان مهم آن بازگردد دکمه را فشار می‌دهیم .

 

بالا بر هیدرولیک طهران | ستاره

در‌این حالت نیازی به فعالیت کردن موتور وجود ندارد و با به کارگیری از انگشتمان و فرمانی که به شیر برقی هیدرولیک می‌دهیم ، شیربرقی مسیر تخلیه ی روغن هیدرولیک را گشوده کرده و اذن می‌دهد روغن باطن جک خالی گردد تا به تانک روغن گشوده شود . (گشوده هم در اینجا قابلیت تهیه سرعت انتقال برگه بالا بر وجود داراست) در فیض با تخلیه شدن روغن از سیلندر هیدرولیک آهسته آهسته کاغذ ی بالا بر تحت می آید به همین آسانی می اقتدار حرکات یک آسانسور هیدرولیک را تعریف و تمجید کرد .

 

ولی شاید توضیح خرید بالابر نفربر درباره فعالیت کرد هر آسانسور هیدرولیکی صحیح نباشد به جهت اینکه بالابرها عملکردهای مختلفی دارا‌هستند و باتوجه بدین سعی قطعات مختلفی بر روی آن‌ها نصب می گردد ، هر آسانسور متراژ متفاوتی جابه جایی دارا‌هستند ، هریک از این بالا بر ها وزنی گوناگون را جابهجا میکنند که در فیض به موتور و پمپی متناسب با خویش نیاز دارا‌هستند گاهی هم شاید هر یک از آنها (بالابرها) چند پایانه داشته باشند تا در یک‌سری طبقه توقف نماید به همین ادله نمی‌اقتدار به تمجید واحدی دراین باره رسید البته به یاری یک‌سری خط فوق کارایی بالا بر هیدرولیکی معمولی را سرویس شما یوزرها عزیز ذکر کردیم.

مقایسه بالابر و پله برقی

 

قبل از ساخت‌و‌ساز این امکانات، پلکان شیوه مناسبی برای جابه جایی بوده ولی امروزه به جهت ایجاد کرد ساختمان های مرتفع خیس نسبت به قبل و ازدحام اشخاص و همینطور بیماری های متعدد جسمی قابلیت و امکان طی کردن پلکان های وقت گیر ممکن وجود ندارد و اسانسور یک جایگزین سریع‌خیس و اثر گذار‌خیس برای آن ها میباشد.

 

مشورت مجموعه ما آسانسور تلفن:نه

 

تا همین چند ده سال پیشین کمتر کسی در خصوص پله برقی ها چیزی شنیده بود ولی امروزه به کار گیری از آنان تا حدی شاگرد گردیده که تمامی با آن شناخت دارا هستند و می دانند به چه شکل باید از یک پله برقی استعمال نمایند.

 

پله های پله برقی اثبات می‌باشند و به هم وصل اند که به سمت پایین یا این که بالا تکان می نمایند اما این پله ها از پشت روی یک کمربند نقاله که توسط موتور هدایت می‌گردد تکان می نمایند.

 

پله برقی به صورت همیشه در بیسون صنعت اکنون حرکت است حتی در صورتی هیچ فردی از آنان به کارگیری نکند در واقعیت هرگز انتظاری برای آن‌ها نیست.

 

آسانسورها مجهز به یک کابین خرید بالابر نفربر یا این که قفسه هستند که با سرعت زیاد در درون محورهای عمودی به تکان در می آید. کابین بالا بر با به کارگیری از یک کابل کششی به سمت بالا یا این که تحت به جنبش در میاید.

 

امروزه به جهت وجود سوئیت های مرتفع و دفتر ها مختلف و حتی مطب ها در طبقه فوقانی این ساختمان ها، نصب بالا بر امری ضروری می باشد چون طی کردن وسعت متعددی از پله ها حتی برای اشخاص جوان نیز طاقت فرسا است.

 

پله برقی ها مشتمل بر پله های در حالا حرکتی میباشند که برای انتقال اشخاص در ساختمان آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند ولی آسانسورها به نوعی اتاقک گفته می‌شود که با تمرکز به گنجایش اتاقک تنی چند از اشخاص را در یک مجال به بالا یا این که زیر، در میان طبقات متفاوت ساختمان منتقل می نماید.

موتور آسانسور بهران ایرانی

 

اما قطعات بعضا موتورهای آسانسور ایرانی در جمهوری اسلامی ایران ساخته نمیشوند و صرفا مونتاژ آن‌ها در ایران اعمال می‌گردد.

 

این برند یک کدام از بدعت گذاران بیسون صنعت  و پیشتازان ساخت‌و‌ساز قطعات بالا بر و برند آسانسور هست. تکان نرم و بدون لغزش و شوک الکتریکی از مزایای این موتور ایرانی با کیفیت هست. برای همین توانسته می باشد نفیس مناسب با نمونه های خارجی رقابت کند.

 

موتور آسانسور IR10 و IR20 کوپل

شرکت کوپل نمایندگی شرکت سیکور ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران را دارد و توانسته است عمل خود را به طور قابل توجهی گسترش دهد.

 

کارگاه صنعتی مبارکه اصفهان خرید بالابر نفربر که در زمینه تشکیل داد موتور بالابر فعالیت می کند با جلب همکاری شرکت ویتور و موافقت از وزارت صنایع توانسته محبوبیت خاصی در بین خریداران خود به دست بیاورد و کیفیت خیر را ارائه می‌دهد.

 

رسیدگی نمائید : بالا بر مغازه

موتورهای IR10 و IR20

این موتورها جنس مشترک شرکت کوپل ایرانی و پریمو هندی می باشد و زیر تکنولوژی که PRIMO ایتالیا طراحی شده است. این موتورهای کیفیت بالا و برترین موتورهای محسوب می شود Kouple IR10 Kouple IR20 که به طور SKD از هند به کشور‌ایران وارد میگردد. در ایران به بهترین شکل و بالاترین کیفیت مونتاژ می شود.

 

موتور آسانسور ایرانی الکو

این موسسه توانسته می باشد با الهام از برندهای ساسی و سیکور موتور تماما ایرانی بسازد و به بازار بنامد.

 

شرکت الکترو آسانسور سختکوش یا به اختصار الکو توانسته است گواهی نامه ISO9001 را از آن خود کند. این موتور ایرانی توانسته هست پیمانکاران و موسسه ها صنعت آسانسور سازی را به خود جلب کند و بیشترین واحد سنجش رضایت مندی را به دست بیاورد.

الکتروموتور های 3 اسب بخار

 

الکتروموتور های 3 اسب بخار به طور تک فاز و سه فاز و الکتروموتورهای بیشتر از 3 اسب بخار، به طور سه فاز می باشند

 

شاسی

مطرح ترین بخش بالا بر متحرک خرید بالابر نفربر دکان شاشی آن میباشد. شاسی بایستی از مقاومت و استحکام کافی منتفع باشد. شاسی پیاده سازی گردیده برای بالا بر فروشگاهی بسته به نیاز مشتری به وسیله نصاب حرفه‌ای پیاده سازی و ساخته میگردد.

 

میکروسوئیچ

این قطعه در انتهای شاسی قرار گرفته میباشد تا از خطرها احتمالی پرهیز نماید. در واقع میکروسوئیچ تحت عنوان کلید انقطاع و وصل عمل می نماید. نقش اساسی آن در بالا بر فروشگاهی ارتقاء ایمنی دستگاه میباشد.

 

مشورت کردن مجموعه ما بالا بر تلفن:نه

 

قرقره

قرقره در‌این آسانسور شغل هدایت و روی هم گذاشتن سیم بکسل را بر عهده دارااست. این قرقره میتواند تا 35 متر سیم بکسل را بدور خویش عده می نماید.

 

سیم بکسل

یک نوع طناب فلزی میباشد که در‌این بالا بر فروشگاهی برای بلند کردن و جابه جایی بارهای مختلف به فعالیت می رود. سیم بکسل در هر نوع آسانسور متحرک فروشگاهی، ساختا بیسون صنعت ، ضریب انبساط و انعطاف پذیری، طرح و قطر متعدد داراست.

 

 

 

 

 

مزایای بالا بر متحرک فروشگاهی

برای ارتقاء ضریب یقین در هر طبقه از دوتا میکروسوئیچ (سنسور اعتقاد) به کارگیری می‌شود.

مکانیزم کوشش آسانسور متحرک فروشگاهی مانند بالا بر ساختمانی میباشد البته از ضریب اعتقاد و باور بیشتری شامل است.

همگی امکانات دستگاه به طور پیچ و مهره ای و بر پایه ی استانداردهای بالا بر به یکدیگر وصل گردیده اند.

این آسانسور را می قدرت با ویژگی ها مکانی و نیاز مشتری هم خوانی بخشید.

سکوی آن مبنی بر نیاز مشتری به اندازه و بعد ها و صورت و تزئیات خاص ساخته می گردد.

تحقیق نمایید : آسانسور صنعتی

 

 

خصوصیت های بالا بر متحرک فروشگاهی :

 

فارغ از نیاز به موتور منزل

جنبش فارغ از لرزش و معدود صدا

ایمنی بالا و چگونگی بی سابقه

دقیق ، قشنگ و با دوام

نصب راحت و سریع

 

 

خصوصیات فنی بالا بر فروشگاهی متحرک

 

 

داده ها فنی سایز سیم بکسل گیربکس گنجایش بالا بر

نمره 8 86 3 اسب بخار 300 کیلوگرم

نمره 8 110 5.5 اسب بخار 500 کیلوگرم

نمره 10 130 7.5 اسب بخار 750 کیلوگرم

 

 

 

 

امکانات ایمنی ویژه آسانسور متحرک فروشگاهی :

حفاظ الکتریکی در نزدیکی روزنه سقف

سینی حفاظتی الکتریکی در پایین رتبه

 

 

 

 

مزیت گزینش کمپانی شرکت بالا بر چیست؟

کمپانی شرکت بالا بر یکی قویترین تیم های فروش آسانسور متحرک فروشگاهی و نصب اشکال بالا بر صنعتی در طهران میباشد. این مجموعه با فروش بالا بر متحرک دکان در گونه های و سبک های متنوع و زیادی توانسته شایسته ترین چگونگی را در مشت مشتریان خویش قرار بدهد.

 

ایا این مجموعه در ازای خرید آسانسور متحرک فروشگاهی ضمانتی هم داراست؟ شما با خرید بالا بر متحرک فروشگاهی از کمپانی شرکت بالا بر از گارانتی این موسسه بهره مند می‌شوید.

اجزای بالابر

 

اجزای متعددی در تشکیل داد بالا بر وجود دارا‌هستند که هرمورد از اجزا برای تشکیل داد و نصب شدن مجال نیاز دارا هستند و در فرایند زمان فرصت فعال سازی بالابر دخالت خرید بالابر نفربر دارا‌هستند. اجزای متفاوت یک بالا بر عبارتند از: کابین، سیستم ریلی، موتور منزل و گیربکس، در دست گرفتن ها و سیستم های امنیتی و در طبقات است.

 

فضاسازی برای نصب در بالابر در مرحله آهن کشی اعمال میگردد که‌این مرحله می بایست با تمرکز زیاد به حساب آوردن خواهد شد. تمامی آسانسورها این اجزا را دارا هستند؛ ولی در بعضا از مورد ها باهم فرق می نمایند.

 

هر مورد از این اجزا بایستی به صورت بیسون صنعت ظریف نصب شوند تا بالا بر بتواند به راحتی بالا و تحت برود. بازه زمانی مجال فعال سازی بالا بر در بالا بر خانگی که از اجزای کمتری تشکیل‌شده اند خیلی کوتاهتر از مقطع فرصت نصب و راه اندازی بالابر در گونه های تجاری آن میباشد.

 

تحقیق نمایید : دلایل لرزش کابین بالابر

همان گونه که میدانید دو نوع در هر بالا بر نصب می گردد:

 

1. در کابین:

 

این در هنگام جنبش کابین تکان می نماید.

 

2. در طبقات:

 

این در به عبارتی در هایی می‌باشند که در هر طبقه از ساختمان برای بالابر در لحاظ گرفته میگردند و در مکان خویش اثبات می باشند. در های بالا بر گونه های مختلفی دارا‌هستند.

 

در خود کار، در لولایی یا این که نصفه اتومات که تهیه و تنظیم و فراهم‌سازی هرمورد از در ها وقتگیر میباشد؛ اما چنانچه می‌خواهید فرآیند نصب و فعال‌سازی بالابر شما فرصت کمتری برنده شود و تک تک پروسه مهیا‌سازی آن به طور استاندارد رعایت گردد با تیم ایمن شرکت آسانسور تماس حاصل نمایید.

 

مشورت کردن مجموعه ما آسانسور تلفن:نه

صحبت انتها

یکی مهم‌ترین نکاتی که در تمامی فرایند فعال‌سازی بالا بر می بایست رعایت گردد اعتنا به نکات ایمنی در بالابر هاست زیرا در حالتی‌که این مفاد رعایت نشود خطر جانی ساکنان را ترساندن می نماید.در نصب وراه اندازی آسانسورها بایستی همگی اجزا با هم هماهنگ باشند وهمه کد های امنیتی در نصب و ایفا بالا بر می بایست انجام گردد.

نکات مهم فعال کردن در خرید بالابر های نفربر

 

در مراحل فعال سازی بالابر بایستی وسایل ایمنی مانند کپسول خرید بالابر نفربر حریق آدرس و سیستم اطفای آتش در باطن یا این که دور و اطراف بالا بر نصب خواهد شد و نیز نصب تلفن در کابین بالابر قادر است به ایمنی دستگاه امداد شایانی بکند.

 

3. اجزای متفاوت بالابر و نصب در طبقات متعدد بالابر

اجزای متعددی در تشکیل داد بالا بر وجود دارا‌هستند که هرمورد از اجزا برای تشکیل داد و نصب شدن مجال نیاز دارا هستند و در فرایند زمان فرصت فعال سازی بالابر دخالت دارا‌هستند. اجزای متفاوت یک بالا بر عبارتند از: کابین، سیستم ریلی، موتور منزل و گیربکس، در دست گرفتن ها و سیستم های امنیتی و در طبقات است.

 

فضاسازی برای نصب در بالابر در مرحله آهن کشی اعمال میگردد که‌این مرحله می بایست با تمرکز زیاد به حساب آوردن خواهد شد. تمامی آسانسورها این اجزا را دارا هستند؛ ولی بیسون صنعت در بعضا از مورد ها باهم فرق می نمایند.

 

هر مورد از این اجزا بایستی به صورت ظریف نصب شوند تا بالا بر بتواند به راحتی بالا و تحت برود. بازه زمانی مجال فعال سازی بالا بر در بالا بر خانگی که از اجزای کمتری تشکیل‌شده اند خیلی کوتاهتر از مقطع فرصت نصب و راه اندازی بالابر در گونه های تجاری آن میباشد.

 

تحقیق نمایید : دلایل لرزش کابین بالابر

همان گونه که میدانید دو نوع در هر بالا بر نصب می گردد:

 

1. در کابین:

 

این در هنگام جنبش کابین تکان می نماید.

 

. در طبقات:

 

این در به عبارتی در هایی می‌باشند که در هر طبقه از ساختمان برای بالابر در لحاظ گرفته میگردند و در مکان خویش اثبات می باشند. در های بالا بر گونه های مختلفی دارا‌هستند.

 

در خود کار، در لولایی یا این که نصفه اتومات که تهیه و تنظیم و فراهم‌سازی هرمورد از در ها وقتگیر میباشد؛ اما چنانچه می‌خواهید فرآیند نصب و فعال‌سازی بالابر شما فرصت کمتری برنده شود و تک تک پروسه مهیا‌سازی آن به طور استاندارد رعایت گردد با تیم ایمن شرکت آسانسور تماس حاصل نمایید.

لیفت بالابر چیست

 

هم اکنون برای مقایسه بالاب بیسون صنعت ر هیدرولیکی با آسانسور وینچی به صورت ظریف، درین نصیب به معرفی آسانسورهای کششی می‌پردازیم. آسانسورهای کششی از سیستمی از کابل‌ها، شیارها و یک موتور استعمال می‌نمایند که معمولا در یک موتورخانه غیر وابسته بالای راهرو قرار دارا هستند.

 

اتاق بالابر برای چرخاندن نوارهای کابلی که کابین بالابر را از طبقه ای به طبقه دیگر بالا و ذیل می نماید، گشتاور ساخت می نماید. آسانسورهای کششی معمولً در ساختمان ‌های بلند به کار گیری می ‌شوند و برای معماران و پیشرفت ‌دهندگانی که افق‌خراش‌ ها را می ‌سازند، مورد‌ ای مطلوب میباشند. حالا به دنبال برای مقایسه بالا بر هیدرولیک با کششی، مانند نصیب پیشین به معرفی نقاط قوت و ضعف این بالابر می‌پردازیم.

 

 

 

نقاط قوت آسانسورهای کششی:

یک کدام از پر رنگ‌ترین نقاط قوت خرید بالابر نفربر آسانسورهای کششی سرعت آنهاست. آسانسورهای کششی سریعتر از آسانسورهای هیدرولیک عمل می نمایند و همینطور می‌توانند گنجایش های بیشتری را تحمل نمایند.

 

آسانسورهای کششی همچنیت در کوشش خویش بسیار نرمتر و قابل حدس خیس میباشند. این مسئله تا حدی به جهت سیستم کابل و قرقره میباشد که بالا بر را کار کشته می‌ سازد تا یک ترفیع و فرود ریتمیک را در مقابل تکان کندتر آسانسورهای هیدرولیکی نگهداری نماید.

 

تا به‌این نصیب، مهم‌ترین تفاوت بالا بر هیدرولیکی و کششی در سرعت آن‌ها میباشد.

 

 

 

نقاط ضعف آسانسورهای کششی:

ضعف نخستین آسانسورهای کششی هزینه آنهاست. سیستم های بالابر کششی بغرنج‌خیس می باشند؛ چون به یک اتاق برای حفظ موتور نیاز دارا‌هستند که به هزینه کلی نصب میافزاید. ضمن این، از آنجایی که آسانسورهای کششی بارهای هنگفت ‌ تری را حمل می ‌نمایند، برای کارکردن به انرژی بیشتری نیاز دارا هستند و هزینه ‌های مراقبت آن ‌ها نیز بیشتر میباشد.

مهم ترین فرمول های دبی بالابر هیدرولیک

 

لیتراز مورد نیاز وابسته به سرعت چرخش الکتروموتور می باشد. الکتروموتورها با دقت به فرکانس برق 50hz در ایران با سرعت 1450rpm ، 970rpm و 2750rpm می چرخند.

 

اقتدار الکتروموتور در واحد کیلووات (kW) از رابطه بیسون صنعت پایین بدست می‌آید. اقتدار ما یحتاج سیستم وابسته به لیتراژ و فشار سیستم است و مساحت ذیل سطح نمودار فشار-دبی توان موردنیاز را معرفی می‌کند. به طور معمولی فشار بیشینه ( در واحد بار) را در لیتراژ پمپ هیدرولیک ( در واحد لیتر در دقیقه) شرب فرمائید و آن را بر 600 تقسیم نمائید:

 

کیلووات(kw)= [ فشار (bar) * دبی ( liter) ] ÷ 600

 

در این رابطه چنانچه به یکی‌از رسیدیم که سوا کیلووات باهوش بازار بود، توان الکتروموتور بالاتر را برای رعایت ضریب ایمنی در حیث میگیرم. یعنی در صورتی محاسبات به عدد 6kw رسید باید بک الکتروموتور 7.5kw برای سیستم که تیزهوش بازار می باشد در حیث بگیریم.

 

محاسبه سایز و فشار شیرآلات یونیت هیدرولیک

محاسبه سایز شیرآلات هیدرولیک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های محاسبات پاورپک هیدرولیکاست. شیرهای هیدرولیک از قبیل شیر در دست گرفتن جهت، شیر کنترل فشار و شیر در دست خرید بالابر نفربر گرفتن دبی کلیه در سایزهای مختلف وجود دارند. سایزهای گوناگون برای عبور سیال در حجم‌های مختلف می‌باشد. بدین ترتیب سایز شیر وابسته به حجم پمپ هیدرولیک است. کاتالوگ شیرهای، حجم عبوری سیال در سایزهای مختلف را بیان کرده اند. به طور خلاصه و ساده لیتراژهای زیر سایزهای ذکر شده را لازم دارا‌هستند:

 

عبور سیال تا 30 لیتر شیر سایز 1/4 اینچ

عبور سیال از 35 الی 80 لیتر شیر سایز 3/8 اینچ

عبور سیال از 85 الی 150 لیتر سایز 1/2 اینچ

عبور سیال از 160 الی 250 لیتر سایز 3/4 اینچ

لیتراژ بیش از 259 لیتر شیر سایز 1.1/4 اینچ

فشار شیر هیدرولیک وابسته به فشار سیستم هیدرولیک می باشد و بدنه آن شیر باید تحمل فشار بیشینه سیستم را داشته باشد. درباره ی شیرهای کنترل فشار باید بدین نکته دقت کرد که فنر آن شیر بایستی بتواند فشار مورد نظر ما را کالیبره کند. به طور مثال یک ریلیف ولو برند رکسروت بضاعت و توان تحمل 350 بار فشار را دارد البته در‌حالتی که ما می‌خواهیم فشار سیستم را روی 129 بار تنظیم کنیم، باید ریلیف ولو 350 بار رکسروت با فنر 260 باری در نظر بگیریم.

انواع پمپ هیدرولیک بالابر

 
پمپ های چرخدنده ای (gear pump )
 
بعدها خرد و فشرده ، ارزش ارزان و پیاده سازی معمولی سبب ساز گردیده این پمپ ها دارنده مصرف همگانی باشند البته بدلیل سائیدگی زیاد دندانه ها ، بازدهی پائینی دارا‌هستند و مخارج تعمیراتی متعددی را در پی دارا‌هستند .
 
پمپ های چرخدنده ای جزو مالامال راز صداترین پمپ های هیدرولیکی می‌باشند و در فشار های پائین کاربرد دارا‌هستند و یکی معایب پمپ های چرخدنده ای داخلی برای خرید بالابر نفربر ، پمپ های چرخدنده ای فرنگی ، پمپ های گوشواره ای ، پمپ های ژیروتوری ، پمپ های پیچی
 
مثلا آن ها پمپ دنده ای که در بالابرهای با کاربری حمل توشه و نفربر گزینه استعمال قرار می‌گیرند
 
پمپ های چرخدنده داخلی (internal gear pump)
 
قطعات اساسی این پمپ یک چرخدنده جایزه ، یک چرخدنده متحرک و یک آب سد هلالی ( crescevt seal ) که حائل میان مجرای مکش و دهش میباشد ، است . این پمپ ها در فشار های تحت استعمال میگردد . بازدهی این پمپ ها نسبت به نوع فرنگی بدلیل تعداد چرخدنده مشغول بیشتر ، ذیل خیس میباشد در قبال نوسانات جریان خروجی درین پمپ ها نسبت به نوع فرنگی ، کمتر میباشد . وسعت انتقال این پمپ ها 3-250 سانتی متر مکعب و حداکثر فشار آن ها 300 توشه می‌باشد .
 
 
 
1028334808641001B
 
 
 
پمپ های چرخدنده فرنگی (external gear pump )
 
این پمپ ها از دو چرخدنده که یکی‌از پاداش و دیگری متحرک میباشد ساخته شده میباشد . این پمپ ها جهت فشارهای پائین کاربرد دارا‌هستند و بازدهی به طور تقریب خیر و خوبی دارا‌هستند . چرخدنده های آیتم به کارگیری در‌این پمپ ها دارنده گونه های بی آلایش ( spur gear ) مارپیچی ( helical gear ) و جناغی (herringbone ) برای بیسون صنعت  هست . در چرخدنده معمولی سرو صدای پمپ خیلی زیاد میباشد در نوع مارپیچ پمپ قابل انعطاف خیس عمل میکند و در نوع جناغی، پمپ در فشار های بیشتر عمل میکند . وسعت انتقال این پمپ ها 0.2-200 سانتی متر مکعب و حداکثر فشار آن‌ها 300 توشه هست
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد