x تبلیغات
بهترین مقالات خرید بالابر نفر بر

بالابر چیست ؟

 

 
آسانسور به دستگاهی گفته میگردد که به دلیل حمل نفر یا این که توشه، یا این که برای شغل در طول به کار گیری میگردد. بالابرها از مکانیزم‌های مختلفی برای بالا بردن به کارگیری می نمایند و تفاوت‌های اصلی با لیفتراک ها و جرثقیل‌ها دارا‌هستند. مکانیزم‌های مختلفی مانند آکاردئونی یا این که قیچی ، هیدرولیکی، وینچی، پانتوگراف، تلسکوپ و… وجود دارا هستند که هرمورد با اعتنا به نیاز، نوع کاربرد و نیاز مشتری پیاده سازی و ساخته میگردند. در هر  از بالابرها عامل ها انتخاب کننده‌ مختلفی مانند گوشه و کنار کاری، گنجایش، نوع کاربرد، ایمنی و بها کل گردیده آسانسور، نوع مکانیزم بالابرها را مشخص و معلوم می‌نمایند.
طریق نصب آسانسور
کیفیت نصب آسانسور می تواند دلیل مهمی در کیفت تلاش آن داشته باشد برای این مسئله عالی میباشد که با فرایند ابتدایی نصب آسانسور آشنا گردید در بالا مایحتاج میباشد که مبنا های بالا بر را به طور درست قرار دهید تا از کله شدن یا این که سقوط کردن آن خودداری گردد. خرید بالابر نفربر برای باور می توانید از کیسه های شن برای شالوده های عقب بالا بر به کارگیری کنید.ایمن ترین خط مش جوش دادن شالوده های میلگرد بر روی زمین میباشد.در مرحله بعد از آن می‎‌توانید باکس بالا بر را روی ریل قرار دهید و برای اعتقاد پشت ریل را با میلگرد یا این که مففتول ببندید.
 
چه تفاوتی در میان بالا بر و آسانسور وجود دارااست ؟
 بالا بر و بالا بر چرا‌که تلاش حدودا مشابهی دارا‌هستند شاید منجر گزینش نادرست برای ساختمان شود به همین عامل تفاوت های آن‌ها‌را به اختصار توضیح میدهیم:
سرعت بالا بر ها نسبت به بالابرها تحت‌خیس میباشد
برای بالابر نسبت به بالابرباید هزینه بیشتری جهت امکانات خرید و نصب آن پرداخت خواهد شد.
آسانسورنسبت به بالا بر فضای بیشتری را اشغال می‌نمایند.
مصرف برق در بالا بر نسبت به بالا بر بیشتر میباشد.
در جای هایی که تعداد طبقات کمتری دارا‌هستند به کارگیری از آسانسور نسبت به بالا بر ریلکس خیس میباشد.
نکات اساسی در خرید بالا بر ساختمانی
برای خرید بالا بر ساختمانی مطلقا مایحتاج میباشد که از گذشته به چندین از نکات دقت نمائید که عبارت اند از :
طول: این گزینه نقش مهمی در تعیین بالا بر مایحتاج شما دارااست چنانچه که طول تحت‌خیس از 20 متر باشد بالا بر تک فاز برای ساختمان  شما مطلوب میباشد
سیم بکسل : سیم بکسل مهمترین نصیب بالا بر ساختمانی میباشد چون هر چه ضد پیچ مستعمل در آن حاذق خیس باشد ایمنی بیشتری را ساخت‌و‌ساز می‌نماید. منبع برق : قطعا برای بالابرهای حاذق می بایست به اندیشه یک منبع برق قادر باشید تا در زمان ساخت‌و‌ساز به ایراد بدون شوخی عکس العمل نکنیند. برای خرید آسانسور ساختمانی با شایسته ترین ارزش به شیت اساسی وب سایت پارس آسانسور مراجعه‌کنید.

 

بالابر متحرک مدل قیچی محبوب ترین سیستم بالابر قابل جابه جایی

 
بالا بر متحرک سبک قیچی از آن دست بالا بر های چرخداری میباشد که به جهت بعدها توده شوی نادر و نیز قابلیت و امکان فساد بسیار زیر ، سبک پرطرفداریست. تعداد قیچی در بالا بر بسته به بعدها کفی مد لحاظ انتخاب می‌گردد به نحوی که هرچه کفی کوچکتر باشد تعداد قیچی ها بیشتر نتیجتا ارزش دستگاه بالا بر فراتر و هرچه کفی بزرگتر باشد تعداد قیچی کمتر و در فیض ارزش آسانسور متحرک به صرفه خیس خواهد بود. بالا بر متحرک قیچی قابلیت دسترسی اشخاص تا 22 متر را به راحتی مهیا مینماید.
 
همینطور استعمال از دو قیچی به طور همزمان برای کاهش حرکت و لمبر بالا بر متحرک و ارتقا بعدها سبد آسانسور و همینطور ارتقاء تناژ بالابری قابل پیاده سازی و اعمال می باشد. نیروی جنبش این آسانسور بوسیله برق شهری پشتیبانی می گردد. خرید بالابر نفربر از مزایای ویژه ی بالا بر متحرک تشکیل داد کمپانی کشور‌ایران آسانسور میتوان به برش قطعات بنا به وسیله دستگاه سی ان سی (برش لیزری) اشاره داشت که به طور کامل این بنا را در میهن بی حریف نموده است.
 
بالا بر متحرک مفصلی سیستمی بسیار کارآمد برای عمل در طول
آسانسور متحرک مفصلی خویش؛ دارنده گونه های بالا بر های عنکبوتی (بالا بر متحرک مفصلی – تلسکوپی ) و مفصلی می باشد که در وضعیت و گوشه و کنار های ویژه قابلیت و امکان جنبش شخص به صورتی عمودی و حتی افقی را آماده مینماید این دست از آسانسور های متحرک می توانند به وسیله اپراتور در محدوده ی وسیعی به جنبش درآیند و دسترسی ظریف در جای های به هم ریخته و با تردد بالا را با زاویه ی دلخواه به اپراتور خواهند اعطا کرد بالا بر های متحرک مفصلی مو جود اکنون از مرز و بوم های صنعتی وارد می شوند و با ارزش های میلیاردی به فروش میرسند. از افتخارات کشور ایران بالا بر میباشد که با ساخت و ساز این سبک آسانسور ها که به طور کامل ساکن گردیده ارزش آحاد گردیده برای مصرف کننده را تا بیشتراز 50 درصد کاهش داده میباشد.
 
آسانسور متحرک خودرو نیسان و کامیون
بالا بر متحرک پشت خودرو از اقسام دیگری از آسانسور ها با قابلیت و امکان جابه جابه جایی میباشد که که نیروی مورد نیاز برای جنبش را از سوخت خودروی حمل کننده آن پناه مینماید این سبک از تجهیزاتی میباشد که به شدت در واحد های حریق آدرس و شهری ما یحتاج میباشد و از لازمات آنهاست. تجهیز نبودن حریق آدرس ها بدین قول از آسانسور های متحرک می‌تواند حادثه ها هولناکی مانند پلاسکو را برای کشورمان تکرار نماید. آسانسور های پشت خودرو خویش در سبک های آسانسور متحرک قیچی و مفصلی و نیز از دید نوع خودروی حمل کننده آن به گونه های نیسانی و کامیونی تقسیم بندی میگردند که دسترسی تا 16 متر را آماده مینمایند قابلیت پیاده سازی و تشکیل داد سفارشی این سبک به وسیله جمهوری اسلامی ایران آسانسور آماده میباشد.
 

پمپ های هیدرولیکی

 

 
یک پمپ هیدرولیکی ، انرژی مکانیکی نتایج از موتور الکتریکی یا این که احتراقی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل میکند . معمولا جهت فعال‌سازی پمپ ها در تاسیسات اثبات هیدرولیکی از موتور احتراق داخلی به کارگیری میگردد . آنچه در خصوص کارایی پمپ ما یحتاج میباشد بدانیم این میباشد که پمپ تنها جریان ساخت و ساز می نماید و فشار بوجود آمده بستگی به ترازو مقاومت در مقابل جریان تولیدی داراست .
 
تقسیم بندی پمپ ها :
پمپ ها معمولا به دو تیم تقسیم می‌شوند :
 
پمپ های انتقال مثبت ( positive displacement pump)
 
پمپ های انتقال غیر مثبت (non-positive displacement pump)
 
در پمپ های انتقال مثبت به ازاء هر به دور چرخش شالوده پمپ ، مقدار معینی از سیال وارد سیستم هیدرولیک می‌شود . این پمپ ها در فشار های بالا ، قابل به کارگیری است و در سیستم های هیدرولیکی اکثر وقت ها از این نوع پمپ ها به کارگیری می‌شود.
 
همینطور مثلا مفاد استعمال این خصوصی از پمپ ها در آسانسور ها و جک های تخلیه ی تریلی ( بالا بر تخلیه توشه ) است
 
پمپ های انتقال غیر مثبت توان مقاومت در فشار های بالا را ندارند و معمولا جهت فشار های پائین و جریان های بالا کاربرد دارا‌هستند . این پمپ ها بیشتر جهت جابجایی سیال آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند و بسیار معدود در سیستم های هیدرولیکی از این نوع پمپ ها به کار گیری می شود . در یک تقسیم بندی دیگر از پمپ ها چنانچه مقدار سیال پمپ گردیده به ازا یک به دور چرخش شالوده پمپ ، اثبات باشد یک پمپ انتقال اثبات داریم (fixed displacement pump) و در‌صورتی‌که مقدار سیال پمپ گردیده قابل کم و بیش شدن باشد یک پمپ جابجای متغیر داریم ( variable displacement pump ) نمودار تقسیم بندی پمپ ها در یک نمای کلی بصورت ذیل هست :
 
پمپ های چرخدنده ای (gear pump )
بعدها خرد و فشرده ، ارزش ارزان و پیاده سازی بی آلایش سبب ساز گردیده این پمپ ها دارنده مصرف همگانی باشند ولی بدلیل سائیدگی زیاد دندانه ها ، بازدهی پائینی دارا‌هستند و مخارج تعمیراتی متعددی را به‌دنبال دارا هستند . پمپ های چرخدنده ای جزو مالامال راز صداترین پمپ های هیدرولیکی میباشند و در فشار های پائین کاربرد دارا هستند و یکی معایب پمپ های چرخدنده ای داخلی ، پمپ های چرخدنده ای فرنگی ، پمپ های گوشواره ای ، پمپ های ژیروتوری ، پمپ های پیچی
 
به عنوان مثال آن‌ها پمپ دنده ای که در بالابرهای با کاربری حمل توشه و خرید بالابر نفربر گزینه استعمال قرار می‌گیرند
 
پمپ های چرخدنده داخلی (internal gear pump)
قطعات مهم این پمپ یک چرخدنده پاداش ، یک چرخدنده متحرک و یک آب سد هلالی ( crescevt seal ) که حائل فی مابین مجرای مکش و دهش میباشد ، است . این پمپ ها در فشار های ذیل به کارگیری می‌گردد . بازدهی این پمپ ها نسبت به نوع فرنگی بدلیل تعداد چرخدنده سرگرم بیشتر ، ذیل خیس میباشد در قبال نوسانات جریان خروجی در‌این پمپ ها نسبت به نوع فرنگی ، کمتر میباشد . وسعت انتقال این پمپ ها 3-250 سانتی متر مکعب و حداکثر فشار آنان 300 توشه هست .
 

استعمال و کاربرد بالا بر هیدرولیک

بالا بر هيدروليکي عمدتا براي عملياتي که شامل بلند کردن و بالا بردن است به کار گیری مي خواهد شد. اين آسانسورها به انگیزه با دوام و ايمن و نادر هزينه بودن و کاربري هاي مختلفي که دارا‌هستند بسيار گزینه توجه می‌باشند. در صورتيکه قصد کار در اشکال سطح ها متفاوت را داريد، اين آسانسور بهترين گزينه است. اين نوع از آسانسور معمولا تحت عنوان بالا بر آکاردئوني نيز شناخته مي گردد.
از اشکال آن مي توان به آساسنور خانگي هيدروليکي يا هوم ليفت یا این که بالا بر خانگی خرید بالابر نفربر ، بالابر نفربر و بالا بر مسجد اشاره کرد.
اين دستگاه ها به غير از اينکه براي بلند کردن و بارگذاري بارهاي سنگين کاملا مطلوب مي باشند، نقش مهمي در کاهش خستگي کارگران نيز ايفا مي نمایند. به عبارتي از نيروي کار کمتري استفاده مي گردد. علاوه بر اين، چنين تجهيزاتي به شما یاری مي نماید محل کار خویش را به يک جای امن خیس کرده و منجر به افزايش فایده وري مي شوند. شما مي توانيد از اين بالابر ها تحت عنوان بالا بر نفربر و همچنين بالا بر باري براي جابجایی محصول، ماشين آلات و مواد خام استعمال کنيد. بکارگيري آسانسورهاي معمول که به صورت سنتي گزینه به کارگیری قرار مي گيرد به سادگي در چنين مواردي مطلوب نيست، به همين دليل براي صنايع امروزي نياز به يک بالا بر هيدروليکي تقريبا ضروري میباشد.
يک بالابر هيدروليکي چه گونه عمل ميکند؟
چنين آسانسوري با امداد سيلندرهاي هيدروليکي شغل مي نماید که در صدر بردن و پايين آوردن ماشين آلات و ديگر اشيا یاری مي نماید. آن ها داراي ارگونومي بالاتري نسبت به ديگر اشکال آسانسورها دارا‌هستند. از آن جا که آن ها براي حمل بارهاي سنگين تشکیل‌شده اند مي توانيد از بالا بر هيدروليکي براي جابجايي تجهيزات گرانقدر در حین استعمال کنيد. و در شکل نياز به عمل با بارهاي سنگين خیس، شما مي توانيد يک آسانسور سفارشي را از تولید کننده آن بخواهيد.
برخي از کاربردهاي متداول يک آسانسور هيدروليکي
آنان مي توانند براي بارگيري و تخليه وسايل سنگين از يک کاميون استفاده شوند. اين آسانسورها را مي قدرت مکررا و به آساني بالا برده و همچنين به به عبارتی شکل پايين آورد و به شما اذن بارگيري و تخليه بارهاي بسته بندي گردیده را مي دهد. نيازي به بیان کردن نيست که اين فرمان موجب صرفه جويي زيادي در زمان و انرژي مي گردد. همچنين، اين نوع آسانسور به صورت خاص در اسکله ها و بنادر کارايي بسيار مفيدي دارا هستند. همچنين چنين آسانسوري مي تواند براي جابجایی کارگران، تکنسين ها و کارگران در دفتر مصرف شود. اين وضعيت معمولا در باب شغل سيم کشي انجام مي گردد که بايد در يک طول معین ایفا شود. آسانسور هيدروليکي داراي يک سکو يا کابين امن مي باشد تا اجرا کار در زمان با آسودگي خیال و خاطر شکل پذيرد.
به کارگیری از بالابر هيدروليکي اثبات در جای هايي مثل انبارها تقريبا غيرممکن است، زيرا بارگيري و تخليه زياد بايد در فواصل کوتاه صورت پذیرد. آسانسور هيدروليکي مجهز به چرخ (متحرک) يک راه‌حل ايده آل براي انجام چنين کارهايي می‌باشد.
براي تهيه يک آسانسور هيدروليکي بايد توجه داشت تا از يک توليدکننده دارای اعتبار شکل گيرد. به دلیل آن که در چنين دستگاه هايي به کار گیری از قطعات و اسباب و اثاث با کيفيت بسيار حائز اهميت است. همچنين مي توان از بابت کارها سرویس ها و تعمير و نگهداري نيز آسوده خیال بود.

بالابرهیدرولیکی چیست

  

آسانسور هیدرولیکی نوعی ماشینی هست که به واسطه جک هیدرولیک برای بلند کردن یا جابه جایی اجسام به عمل میرود نیروی مورد احتیاج برای جابه جایی در مواقع فشار روی سیال مایع در یک پیستون به وجود می آید
تکنولوژی بالابرهای هیدرولیکی دربسیاری از صنایع مثل ساخت و حمل ونقل کاربرد داراست که بیشتر خرید بالابر نفربر  برای حرکت و یا بلند کردن اجسام سنگین و بسیار بزگ مانند اتومبیل و… گزینه استفاده قرار میگیرد
استفاده کردن از شلنگ های منحصر و قابل انعطاف در بالابرهای هیدرولیک یکی‌از علت اصلی انعطاف پذیری بسیار بالای این بالابرهای هیدرولیک میباشد
بالابرهای هیدرولیکی دارای دلایل مختلفی از قبیل اشغال ،فضای نادر،هزینه به صرفه آن ،درصد خرابی معدود قطعات ،دارای امنیت خوب ،احتیاج به موتورخانه ندارد به همین برهان بسیار مورد اعتنا قرار گرفته است .
کاربرد بالابرهای هیدرولیکی
بالابرهای هیدرولیکی به دو تیم مجموعه تقسیم میگردند
بالا بر هیدرولیکی نفر بر و بالابر هیدرولیکی باربر تقسیم می گردند که برای صنعت یا ساختمان استفاده یشود مثل فروشگاه ،دکان ،انبارها …. و همچنین در ساختمان ها و منازل ها که قابلیت تشکیل داد بالا بر نیست بیسون صنعت  و فضای مناسبی ندارند
بالابرهای هیدرولیکی زنجیری :در بوم لیفت تلسکوپی یا آسانسور ریلی از این مکانیزیم به کارگیری می‌شود
بالا بر هییدرولیکی مغازه ای :این آسانسور با سیستم هیدرولیکی شغل میکند و در ازای بالابرهای کششی از امنیت مناسبی منتفع هست و با استعمال از شیرهای قفل کننده هیدرولیکی روی جک مقاومت زیادی را در قبال بارهای زیادی به وجود می آورد .
بالابر ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی :
در‌این مدل چرخ زنجیرو یا قرقره کابل به واسطه جک هیدرولیک نیمی از کورس حرکت میکند و نیرو به واسطه زنجیر یا کابل به میز فعالیت انتقال میابد و مجموع مسیر طی میشود
بالابرهای کششی
بالابرهای کششی و یا وینچی نوعی از بالابرها هستند که دربرابر بالابرهای هیدرولیکی از ارزش مناسب تری برخوردار هستند ولی از ارزش و امنیت کمتری بر خوردار هستند .این بالابرها در ساختمان ،منازل ،مغازه و رستوران و.. گزینه به کار گیری قرار می گیرد بالابرهای خانگی کششی یک کدام از پرکاربرد ترین نوع بالابرهای کششی میباشد
بالابرای کششی معمولا برای جابه جایی بار آیتم به کار گیری قرار میگیرد تا حمل و نقل نفر زیرا با توجه به سیستم این بالابر و نوع مکانیزیم از ایمنی زیادی بهره مند وجود ندارد
ویژگی های این بالابرهای خانگی :امکان ساختن برای ارتفاع تا 10 متر،امکان طراحی کردن و ساختن برای حمل کردن بارهای سنگین ،استفاده کردن از برق تک فاز ،نصب موتور گیربکس در بالا و ذیل آسانسور البته بر طبق محیط صورت می‌گیرد

نکات ایمنی در استفاده از بالابرها

 

 
سکوهاي شغل هوايي يا به عبارتی بالابرهاي نفربر دستگاههاي خرید بالابر نفربر سوار بر يک شاسي متحرک و قابل افزایش میباشند که براي بالا بردن نیروی کار استعمال مي شوند . اين بالابرها براي دسترسي به مکانهاي شغلي بالا مانند سقف و تجهيزات HVAC ( تاسيسات و مکانيک سيالات و لوله کشي ها ) بسيار مطلوب می‌باشند . اين نوع ماشين آلات براي پروژه هايي که نصب داربست بهترين گزينه نبوده و يا رسيدن به دفتر در نقاط صعب العبور جای‌دارد ، ايده ال ترين گزينه میباشد . اساسی اين میباشد که هنگام عمل با اين ماشين آلات ، ايمني را سرلوحه عمل خویش قرار دهيم . ايمني بالا بر صنعتي از اهميت بالايي شامل است زيرا رویدادها مرتبط با آسانسور هوايي حدود 3 درصد از تک تک مرگ هاي ساختماني را تشکيل مي دهد . براي مهیا سازي شما و تيم خویش ، به ليست ايمني در مشاجره مخاطرات رايج ، داده ها مرتبط با دستور کار ها و نکاتي براي جلوگيري از آسيب رساندن به راهنماي ما نگاهي بيندازيد .
 
يک خط مش عالي براي آغاز بکارگيري ايمني در روز کاري خویش ، مرور ليست ايمني بالا بر میباشد . ايجاد يک فرآيند ايمني ، شما و تيم شما‌را عادت مي دهد که هر درفش قرمز رنگ را گذشته و در حين شغل با دستگاه بررسي کنيد . ما ليستي از 14 نکته ايمني را که تيم شما هنگام فعالیت با بالا بر هوايي بايد رعايت بیسون صنعت نماید ، گردآوري کرده ايم . نگاهي بيندازيد تا ببينيد شما و تيمتان چه مراحلي را بايد دنبال کنيد .
 
1- بررسي کنيد کارکناني که در آسانسور هيدروليکي فعالیت مي نمایند یادگرفتن ديده و گواهينامه گرفته اند .
 

بالابر نفربر هيدروليکي چرخ شني (کمربندي)

 

 
اين آسانسور که با اسم بالا بر خزنده خرد نيز شناخته مي خواهد شد، بزرگترين نوع خویش در اين تیم میباشد. اين وسيله براي اماکن ساختماني در فضاي گشوده بهترين گزينه میباشد. پايه هاي عده شونده و چرخ هاي زنجيري بالا بر را توانا مي سازد که در سطح های ناپايدار مانند خاک و شن و گل بنشيند .
 
 
 
 
 
 
 
گردن کشيده دستگاه مي تواند به ارتفاعات بيش از 10 متر رسد خرید بالابر نفربر و 360 سکو بچرخد. اتصال کناره بازو اذن مانور در حوالی انسداد مانند درختان و خطوط برق را مي دهد. برخي از سبک ها برقي می باشند و از باتري به کارگیری مي نمایند، در حالي که برخي ديگر با سوخت بنزين و گازوئيل عمل مي نمایند.
 
مراد از کناره اضافي در بالا بر نفربر چيست؟
 
حاشیه اصطلاحي میباشد که کششي از بازو را توصيف مي نماید که مشتمل بر کامل اضافي براي دامنه جنبش بيشتر میباشد. اپراتورها مي توانند بواسطه آن به راحتي بالا و پايين ، و به چپ و راست جنبش نمایند. ويژگي کناره را مي اقتدار در بالا بر شني و بالا بر بوم دار نيز روءیت کرد.
 
اجزاي آسانسور نفربر کدامند؟
 
بالا بر نفربر حاوي قطعات متحرک بسياري میباشد که به جاری ساختن امور امداد مي نماید. جک هاي استقرار شاسي بالا بر را در هر زميني تثبيت مي نمایند. ايستگاه در دست گرفتن رتبه حرکات کشش عمودي و چرخشي را ایفا مي دهد. اين عملکردها مانور را براي اپراتورها و افرادي که در جوار آن ها میباشند ، بیسون صنعت جاری و ايمن نگه مي دارا هستند. بياييد نگاهي بيندازيم به قسمتهاي مختلفي که يک آسانسور نفربر را تشکيل مي دهد. براي نمونه ما در اينجا از يک آسانسور خزنده شني به کارگیری مي کنيم.
 

استفاده از بالابر هیدرولیک کفی


آسانسور هیدرولیک کفی
اشکال آسانسور کفی (پلتفرم) هیدرولیک کاربرد وسیعی دارند. بالابرهای کفی دارنده یک ورقه یا این که پتلفرم می‌باشند که ممکن می‌باشد به حفاظ مجهز شود. با بالا و زیر رفتن کفی بالابر انواع توشه یا این که اشخاص در میان دو یا این که تعدادی سطح در زمان جابجا می گردند. درباره ی با بالابرهای کفی هیدرولیک که منحصر انتقال اشخاص (مانند آسانسور ویلچر بر یا این که برانکاردبر) بایستی ملزومات ایمنی بطور بی نقص در حیث گرفته شوند. آسانسور مغاره ای یا این که کارگاهی انواعی از بالابرهای کفی می باشند. این بالابرها معمولا با گنجایش توشه خرید بالابر نفربر محصور (حداکثر ۲۵۰ کیلوگرم) و ابعاد کفی خرد برای انتقال توشه در بین دو طبقه در دکان ها، کارگاه ها و وبسایت های خرد آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند.

آسانسور باری هیدرولیک
آسانسور هیدرولیک صنعتی
بالابرهای هیدرولیک  بیسون صنعت صنعتی در کارخانجات، دکان ها و انبارها کاربرد دارند. این بالابرها گنجایش باری فی مابین ۵۰۰ کیلوگرم تا گنجایش های بسیار بالا (۱۰ بدن و بیشتر) را پوشش می‌دهند. اکثر اوقات بالابرهای صنعتی با استعمال از مکانیزم هیدرولیک پیاده سازی و جاری ساختن می گردند. سبک جک در پایین هیدرولیک یکی راهکارهای بسیار مطلوب برای بالابرهای صنعتی هیدرولیک میباشد.

میز بالا بر
میز بالابر هیدرولیک
میز بالابر هیدرولیک که عموما با استفاده از مکانیزم قیچی یا این که آکاردئونی ساخته می شود برای انتقال توشه فی مابین دو سطح در طی محصور آیتم به کارگیری قرار میگیرد. میز بالا بر در کارخانه های مونتاژ، چاپخانه ها و ... کاربرد متعددی دارااست.

بالا بر هیدرولیکی
شناخت بیشتر با آسانسورهای هیدرولیک
برای شناخت با اشکال سیستم، کاربرد آسانسور هیدرولیک، مختصات فنی، قطعات اساسی و کلیه چیز درباره آسانسورهای هیدرولیک وارد کاغذ مخصوص آن گردید.

گونه های آسانسور هیدرولیک
گونه های بالا بر هیدرولیک بر مبنای نوع سیستم محرکه و نحوه نصب به تعدادی تیم تقسیم میشوند. سبک آسانسور جک در کنار، سبک جک در تحت و بالا بر هیدرولیک قیچی از مشهورترین اشکال بالا بر می‌باشند. ولی روش های دیگری مانند سیستم هیدرولیک جک معکوس نیز وجود دارا هستند که اشاعه کمتری دارا‌هستند.
 

مفهوم قابلیت اطمینان

 


قابلیت باور آسانسور چیست؟
در پیاده سازی بالا بر(ها) امکان اطمینان باید در بستر نیازهای کاربری آیتم دقت خواهد شد. قابلیت و امکان اعتقادوباور بالای بالا بر به معنای احتمال تحت فساد و خاموشی آن میباشد. بدون‌شک وصال به امکان باور بسیار بالا هزینه بالایی نیز تحمیل میکند. بدین ترتیب معیار قابلیت اطمینان ما یحتاج  خرید بالابر نفربر بر طبق نیازهای کاربری معقول می گردد. در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه که در موقعیت معمولی نیاز به یک آسانسور داراست می توان از نرم افزار های خدمت و حفظ مطلوب و معمول برای ارتقاء قابلیت اعتقادوباور استفاده کرد. ولی اضافه کردن یک دستگاه دیگر برای افزایش قابلیت اعتقاد و باور مخارج بالایی داراست که بایستی گزینه استیناف قرار گیرد.

مضمون‌ امکان اطمینان
امکان اعتقادوباور Reliability یک مضمون‌ بسیار اساسی بیسون صنعت در پیاده سازی سیستم است. سیستم تحت عنوان دسته ای از اجزای مرتبط و متعامل تعریف‌و‌تمجید می گردد که غرض مشخصی را دنبال میکنند. با این تعریف، معیار توفیق سیستم سوای باخت (فساد، توقف و ..) در متفحص نمودن غرض (دستورالعمل سیستم) مضمون‌ امکان اعتقادوباور را منعکس می نماید. در واقعیت مضمون‌ قابلیت باور مفاد متعددی از قبیل چگونگی، ماندگاری، پایداری، کوشش و … را در خویش مکان میدهد. در صورتیکه سیستمی دارنده امکان اعتقاد و باور بالایی باشد به‌این معناست که قادر است با احتمال بالایی گزینه پشت گرمی قرار گرفته و بدون فساد عمل نماید. قابلیت باور آسانسور نیز به همین مضمون‌ اشاره داراست. در صورتیکه قابلیت اعتقاد دسته آسانسورهای یک مجتمع مسکونی یا این که صنعتی بالا باشد، می شود به آنها برای جریان جابجایی مواد یا این که مسافر فی مابین طبقات متکی بودن کرد و احتمال خاموشی یا این که فساد پایین میباشد.

استیناف اقتصادی قابلیت اطمینان سیستم
همانگونه که تیتر گردیده ارتقاء قابلیت و امکان اعتقادوباور آسانسورها هزینه داراست. مخارج افزایش امکان اعتقادوباور بسته به سر مشق و پیاده سازی سیستم متعدد است و قادر است مفاد متعددی را در بر گیرد. مثلا افزودن یک بالابر به تک تک آسانسورهای لازم برای ارتقا قابلیت و امکان اعتقادوباور بالا بر مخارج بالایی در مرحله تجهیز و همینطور مخارج ناشی از بهره‌برداری، خدمت و نگهداری را به سیستم اجبار میکند. از سوی دیگر کاهش قابلیت و امکان یقین مخارج هنگفتی را به سود بردار زور میکند. بجز مخارج تعمیرات، ردوبدل قطعات یا این که در غایت ردوبدل آحاد سیستم، بایستی مخارج ناشی از مجال توقف و خاموشی به جهت فساد را محاسبه کرد. هزینه ذیل بودن قابلیت و امکان اطمینان بالا بر می تواند در توقف خط ایجاد کرد یک سوله یا این که عدم قابلیت جابجایی مریض اورژانسی به اتاق کار در طبقه بالای بیمار ستان به حساب آوردن گردد.

در صورتیکه درصد قابلیت اعتقاد را در مبنا افقی یک نمودار و هزینه را در محور عمودی آن منعکس کنیم یک منحنی مخارج ناشی از پایین بودن قابلیت اطمینان و منحنی دیگر مخارج هواخواهی امکان اعتقادوباور را آرم میدهد. همان گونه که مراعات میشود معمولا یک موازنه اقتصادی در نقطه ای از نمودار پدیدار می شود که ترازو با صرفه قابلیت اعتقاد را معین می نماید.

نمودار امکان اعتقادوباور و هزینه

آسانسورهایی با قابلیت یقین بالا
در بعضا از ساختمان ها آلرژی کارایی بالابر در انتقال اشخاص یا این که توشه بسیار بالا میباشد. مایحتاج میباشد درین سیرتکامل موارد پیاده سازی آسانسورها بر پایه ی امکان اعتقاد و باور آیتم انتظار شکل گیرد. در بسیاری از کاربردهای صنعتی خصوصا در کارخانجات تولیدی، یک یا این که تیم ای از آسانسورهای صنعتی انتقال و جابجایی مواد یا این که قطعات در جریان خط ساخت را برعهده دارا‌هستند. درین سیرتکامل موارد با فساد آسانسور امکان توقف خط ایجاد کرد و خسارات بالایی وجود دارد. به این ترتیب یک نکته بسیار اصلی در پیاده سازی و اجرای آسانسورهای باری و صنعتی در‌این‌شرایط‌ ارتقا امکان اعتقادوباور هست.

همینطور آسانسورهایی که در درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و اورژانسی و ستادهای برخورد عملیاتی معضل جابجایی مریض به طبقات را برعهده دارا هستند مثال های خیر برای این مورد می‌باشند. قابلیت یقین بالابر در چنین کاربردها باید در سطح ها بالا پیاده سازی خواهد شد چون فساد بالا بر می‌تواند با هزینه و خسارت بسیار بالایی همپا باشد. امکان یقین تک تک سیستم در گونه های بالا بر هیدرولیک و کششی قادر است بصورت جداگانه مورد تحقیق قرار گیرد.

پیاده سازی امکان باور
پیاده سازی امکان اعتقاد بالابر دارنده دو جنبه است. جنبه نخستین به ارتقا قابلیت اعتقادوباور داخلی بالا بر مربوط میشود. بعنوان نمونه بکارگیری قطعاتی کیفیت عالی و دوام بالا و همینطور خدمت و حفظ صحیح و منظم افزایش قابلیت اطمینان داخلی هست. البته جنبه دیگر بر پیاده سازی تک تک سیستم (مجموعه آسانسورها) با مقصود امکان اطمینان تمرکز داراست. برای ارتقا قابلیت و امکان باور بالا بر تمهیدات گوناگونی در پیاده سازی و اجرای بالا بر در لحاظ گرفته می گردد که در ذیل به آنها اشاره شده است.

پیاده سازی سیستم بالا بر برابر
پیاده سازی برابر در سیستم به معنای استقرار دو یا این که چند بالابر میباشد که میتوانند به موازات هم کار نمایند. در این صورت در شکل شکست یا این که فساد یک دستگاه تک تک سیستم متوقف نشده و جریان مواد مختل نمی‌شود. درین‌شرایط‌ باید گنجایش تمام آسانسورها بیشتر از گنجایش کل مورد نیاز در حیث گرفته شود. بعنوان نمونه در حالتی‌که گنجایش مایحتاج برای انتقال مواد ۲۰۰۰ کیلوگرم باشد در پیاده سازی برابر بجای استقرار یک بالابر با گنجایش ۲۰۰۰ کیلوگرم یا این که بیشتر، از دو دستگاه ۱۵۰۰ کیلوگرم یا این که سه دستگاه آسانسور با گنجایش های ۱۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرم استعمال میگردد.

این شیوه امتیازات دیگری نیز برای بهره بردار آماده می نماید. در حالتی‌که گنجایش توشه کمتر از حداکثر گنجایش پیاده سازی است فشار متعددی به سیستم وارد نمی‌شود. بعنوان نمونه ممکن هست در وضعیت بی آلایش تنها دو پالت با وزن تک تک ۱۰۰۰ کیلوگرم جابجا شوند. در‌این‌موقعیت‌ تنها یک آسانسور ۱۰۰۰ کیلوگرمی مورد به کار گیری قرار می‌گیرد.
 

هند پمپ آسانسور هیدرولیک و کار با آن

 ی

هند پمپ بالابر هیدرولیک
خلال پمپ هیدرولیک بالابر یکی از دیگر از وسایل بسیار اساسی که در پاوریونیت بالا بر هیدرولیک تعبیه می گردد هند پمپ یا این که پمپ دستی Hand pump میباشد. هند پمپ یک وسیله برای ساخت‌و‌ساز جریان روغن محصور به طور دستی میباشد. پمپ دستی دارنده یک اهرم میله ای میباشد که از روش آن نیروی موردنیاز برای جریان روغن در سیستم به طور دستی مدد می گردد. این وسیله دارنده دو پورت خرید بالابر نفربر مهم مشتمل بر پورت مکش و پورت خروجی جریان میباشد. می بایست برای بای پاس روغن یک پورت دیگر نیز در هند پمپ پیش گویی گردد.

کاربرد هند پمپ بالابر هیدرولیک
بوسیله هند پمپ میتوان فارغ از همت موتور و پمپ مهم در پاوریونیت بیسون صنعت  پیستون جک را به سمت بالا تکان بخشید. اما این یک برداشت خطا میباشد که از روش هند پمپ میتوان هنگام جدا برق کابین را به طبقه بالا منتقل کرد. کاربرد اساسی هند پمپ رهاکردن کابین پس از کوشش ادوات ایمنی مانند پاراشوت میباشد. در شرایطی‌که پاراشوت قفل نموده باشد، آغاز بایستی خلل حل گردد. بعد از آن از روش هند پمپ کابین را به اندازه یه خرده به سمت بالا هدایت کرد تا آزادسازی قفل ها شکل گیرد. همینطور از هند پمپ برای تولید فشار در سیستم به مراد پیکربندی برخی عملکردهای در دست گرفتن و ایمنی به کارگیری می‌شود.

آیا هندپمپ در بالا بر هیدرولیک الزامی میباشد؟
در آسانسورهای هیدرولیک با سعی غیرمستقیم وجود یک پمپ دستی الزامی میباشد. این مورد مرتبط با ایمنی بالا بر هیدرولیک میباشد. سیستم های غیرمستقیم با به کارگیری از فلکه و سیم بکسل فعالیت می نمایند. برای پیشگیری از خطر سقوط کابین در حالت جدا سیم بکسل نصب پاراشوت بر روی کارسلینگ الزامی میباشد. مبنی بر استاندارد درین آسانسورها، بعداز فعالیت کردن پاراشوت برای آزادسازی فک ها می بایست از پمپ دستی برای انتقال کابین به بالا مصرف شود.

غربال هند پمپ
وجود یک غربال مطلوب و استاندارد در اولِ خط مکش هند پمپ ضروری میباشد. در شکل فقدان غربال مطلوب براده ها یا این که ضایعات احتمالی باطن مخزن به راحتی به درون سیستم هیدرولیک و شیرهای در اختیار گرفتن وارد میگردد. وجود این نوع مورد ها منجر فساد و مخارج بالای تعمیرات در سیستم و شیرهای در دست گرفتن می‌گردد. و همینطور ایمنی بالابر هیدرولیک را بیشتر میکند.

گونه های هند پمپ بالابر
پمپ های دستی بالا بر هیدرولیک معمولا به دو صورت پیاده سازی و ایجاد می‌گردد. در نوع اولیه هند پمپ به شیر در دست گرفتن الحاق می‌گردد. در این صورت پورت های هند پمپ می بایست تماما با پورت های حدس گردیده در شیر در دست گرفتن هماهنگ باشد. نوع دوم هند پمپ های جدا از هم میباشد که روی مخزن هیدرولیک تعبیه می گردند و از روش یک شلنگ به شیر در دست گرفتن متصل می گردند.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد